• تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 13:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 82
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کمیته رهبری و مدیریت

برگزاری سومین کمیته رهبری و مدیریت سال ۱۴۰۳ در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

در کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان گزارشی در زمینه نهادینه سازی تعرفه خدمات پرستاری و سیاست دولت برای رایگان سازی خدمات زیر 7 سال جهت بیماران اعلام شد.

کمیته رهبری و مدیریت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، سه شنبه 29 خرداد 1403 سومین کمیته رهبری و مدیریت با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان و دیگر اعضا در سالن شورای بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر مجتهدی ضمن تشکر از زحمات سعید مرادی مدیر قبلی بیمارستان به دکتر حسن برکتی خیر مقدم گفت.
در ادامه دکتر مجتهدی در خصوص اعتبار بخشی گفت: سیستم اعتباربخشی در طب اطفال نسبت به بزرگسالان کمی تفاوت دارد و نیاز است اصلاحاتی در این زمینه در سطح وزارتی صورت گیرد.
همچنین در ادامه گزارشی در زمینه نهادینه سازی تعرفه خدمات پرستاری و سیاست دولت برای رایگان سازی خدمات زیر 7 سال جهت بیماران اعلام شد.
در ادامه دکتر حسن برکتی به برخی از پروژه های عمرانی پیش رو این مرکز (بهسازی آزمایشگاه، بهسازی آشپزخانه و اورهال چیلرهای بیمارستانی) اشاره کرد.
در نهایت دکتر یاسمین مولوی مسئول بهبود کیفیت گزارش تحلیلی از میزان رضایت مندی پرسنل بیمارستان در شش ماه دوم سال 1402 ارائه کرد و اقدامات اصلاحی با مشارکت اعضای کمیته تنظیم شد.

  • گروه خبری : ویژه دانشگاه,کمیته ها و جلسات, ریاست بیمارستان
  • کد خبر : 269293
محمد حسین  رضایی
تهیه کننده:

محمد حسین رضایی

تصاویر

کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت کمیته رهبری و مدیریت
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید